poniedziałek, 19 listopada 2012

Golden Truffle.










































15 komentarzy:

  1. Wonderful.
    I fell in love.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, pamiętam ową spódniczke..ileż ja razy nad nią się pochylałam w słynnym sklepie. żałuję! jest świetna. i ta otrbka<33

    OdpowiedzUsuń
  3. No i piękna, nieprzesadzona stylizacja. Spódniczka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądaaaasz :)) świetny outfit bardzo mi się podoba
    i pierścionkii <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw :) torebka i spódnica rewelacja !

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie !!zapraszam Cię do mnie po inspiracje :)www.e-glamouur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cały zestaw bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu wyglądasz jak ze starego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna fryzura i ta metaliczna spódnica, sweter też nam się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bardzo efektowna, masz świetny styl! ;) fajnie byłoby wzajemnie się obserwować, zapraszam do mnie a jeśli przypadnie do gustu Ci mój blog daj znać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny zestaw,pięknie wyglądasz :) Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny zestaw! Najbardziej podoba mi się ta śliczna, staromodna spinka do włosów i twoje pierścionki.

    A po za tym jesteś naprawdę niebanalnie piękna. Styl dodatkowo podkreśla twoją urodę... aww jesteś piękna

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspanialy blog, masz swietny styl! Dodalam do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń