wtorek, 28 sierpnia 2012

501.










 Nie wiem skąd, znalazła się u mnie w domu ta koszulka. Leżała długo na półce z piżamami, i mam wrażenie że od zawsze i choć czekała na swoją kolej, nikt nigdy jej nie ubrał. Kiedyś wydawała mi się okropna, i o mało nie wylądowała w koszu. Całkiem niedawno przypomniałam sobie o niej i zupełnie bez zastanowienia przymierzyłam i pstryknęłam się w nosek ze zdumieniem jak mogłam przechodzić obok niej obojętnie Jest chyba bardzo stara, bo oprócz dziur pod rękawami, które jeszcze specjalnie powiększyłam, ma dziurki to tu to tam. Nie lubię podkoszulków bo czuję się w nich niekomfortowo męsko, jednak ta pomimo kompletnego braku kształtu ma w sobie coś co sprawia że chce ją nosić coraz częściej.  Zazwyczaj koszulki z napisem bądź logo firmy, marki są fuj i nigdy nie rozumiem w jaki celu są szyte. Na mojej szmatławej koszulce, główny napis jakoś ginie pośród wielu innych i choć jest widoczny, ale nie krzyczy.

 



Wieczorny spacer w chłodny letni wieczór po ciemnym i przytłoczonym uginającymi się pod ciężarem liści drzew parku utwierdza mnie w przekonaniu że lato się już kończy i czas na jesień. Nie wiem czy to kwestia odczuwalnego ostrzejszego powietrza i i bardziej pomarańczowego słońca, ale dla mnie to już koniec lata i początek jesieni, a więc i głowę mam przepełnioną jesiennymi stylizacjami. Bliżej mi do wybierania cieplejszych ubrań, niekiedy w bardziej stonowanych kolorach i pachnących kasztanami aniżeli korzystając z ostatnich upałów, kurczowo trzymać się plażowego stylu. 



 


Ciemne jeansy, koszulka z podwiniętymi rękawkami to zestaw prosty, szybki i wybrany intuicyjnie. Lubię połączenie faktur, stylów, kolorów, printów które pozornie do siebie nie pasują więc wybrałam panterkowe baleriny z czubkiem w szpic, mieniącą się na fioletowo- czarno torebka i dodatki: pierścionek  Babci i bransoletka mojego projektu i wykonania.
 Tee – Levis     Jeans – Italia Fashion     Clutch – Atmosphere     Brancelet – Golden Truffle     Ring – my Grandma     Flats – Atmosphere


Photos made by: Ola Ostrowska
















6 komentarzy:

  1. Pieeeerwszy :S
    Cudna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw, niby prosto a ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna koszulka, gdybyś ubrałam buty na małym obcasie lub koturnie to optycznie by Ci wydluzylo nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, prosto , ale bardzo fanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z przedmówcami, zestaw nie jest skomplikowany, ale bardzo przyjemnie się na niego patrzy, wyglądasz bardzo dobrze, lekko (:

    OdpowiedzUsuń