sobota, 14 lipca 2012

Wooden shorts.




Falbanki jednak bywają ciepłe.. Tweety czyli neonowa żółta bluzeczka z falbankami to jedna z najcieplusiejszych koszulek letnich. Śpi w mojej szafie od roku. Śpi. Miałam ją dosłownie parę razy bo jest dziwna, a dokładniej dlatego, bo na upały jest za ciepła a w chłodne dni marzną mi w niej ramiona. Jednak dzisiejszy poranek był wprost idealną  okazją by ją ubrać. Poranne spotkanie na mieście i zapowiadająca opady odczuwalna wilgoć a przede wszystkim niewielkie przygnębienie spowodowane brakiem słonka, skłoniły mnie do jej ubrania.
Zazwyczaj ubieram ją do spódniczki, którą prezentowałam w poście Algae, ale dziś połączyłam również z rzadko przeze mnie ubieranymi brązowymi spódnico – spodniami. 
Było mi wygodnie i fajuśnie ale czułam się jakoś tak nieswojo, więc w ostatniej chwili przed wyjściem z domu i wskoczenie na bicykl, porwałam apaszkę w panterkę i zawiązałam ją głowie w kokardę. Lubię apaszki, bandanki, turbany zawiązywane na głowie, czole ale zawsze jakoś zawadza mi moja grzywka, która codziennie płata figle wywijając się w inną stronę, i rzadko kiedy ostatecznie wychodzę z jakąś ozdobą na głowie. Ale ale.  Rysiek na głowie nie czuł się samotny, bo na stopy wsunęłam dwa ciapkowane bliźniaki i  spóźniona na spotkanie, szybko pedałowałam w stronę rynku.














Blouse – Glamour     Shorts – Vintage     Clutch – Golden Truffle     Flats – Atmosphere     Scarf – H&M     Necklace – my Grandma.




Photos made by PPP Photography






















10 komentarzy:

  1. świetna stylizacja. całość bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza stylizacja :) świetny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny zestawik ;)
    obserwujemy? ja już się dodałam ;d
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, barwnie, pozytywnie. Jestem na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra ta chustka, na pewno zwracałaś w niej na siebie uwagę :D
    i jako wielka wielbicielka panterki (tak wielka, aż sobie ją wytatuowałam :D) uwielbiam twe baletki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczarowała mnie kokarda panterkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta panterkowa kokarda:)

    OdpowiedzUsuń